Humping like bunnies

Klockan är 05.30 och jag & CSF har just knullat som kaniner i flera timmar.
Jag borde vara trött, men utav någon anledning är jag pigg som en mört.
Det var väldigt trevligt att träffa CSF igen, har inte sett honom på flera flera veckor.
Hade nästan glömt bort att vi faktiskt knullar jävligt bra ihop.
69an gör vi väldigt bra tillsammans och bakifrån ska vi inte bara tala om.
Det är så skönt att jag nästan smäller av, speciellt när han tar och håller fast mina armar på min rygg.
Helt jävla underbart.

Hoppas på en gång till när vi vaknat innan han går.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Önskar dig en fin onsdag! =)

2010-09-22 @ 06:45:44
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0