Dry spell

Seriöst.
Flera veckor utan en enda sexuell upplevelse.
Förutom de jag sköter på egen hand (som förvisso är jävligt skönt men ni fattar vad jag saknar).

Min CSF spårade ur helt häromveckan och skickade en halv miljard SMS på ungefär en kvart, där han frågade - i olika formuleringar - om han fick komma hem till mig och knulla lite.
Jag var på krogen med en polare jag inte träffat på flera månader - alltså var det inte läge.
Han verkade inte förstå detta, utan fortsatte att skicka meddelanden av samma typ.
Totally not hot, jag torkade igen ungefär på en sekund.
Alltså, det är naturligtvis trevligt att vara eftertraktad, men det där var fan bara patetiskt.

Jag behöver få rumla runt bland lakanen med någon ny, spännande människa.
Helst någon som är megasnygg också, det var ett tag sedan någon verkligen gav mig extrem-kåtslag.
Inte sen Aussieboy, skulle jag tro.
Tragiskt att ett sådant fint exemplar ska bo på andra sidan jorden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jääävla karlar, varför ska det vara så förbannat svårt!?

2010-09-13 @ 14:37:19
Postat av: Fröken Bovary

Jag tvivlar starkt på att du inte ganska lätt kan hitta ett nytt spännande ligg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0