Not again...

Fan nu har jag gjort det igen.
Jag har legat med min CSF ,snubben som raggade upp mig i somras på spanska, ett par gånger till nu.
Fast att jag sa att jag inte skulle det mer.
Det är sjukt, men det är precis som att jag inte kan få nog utav honom, för knulla det kan han ju, det ska gudarna veta.

Igår gjorde jag dessutom en re-run på den manliga bekanta som bröt min Dry Spell för ett tag sen.
Han lyckades prestera och hålla kuken hård och köra igen direkt efter att han hade kommit en gång.
Det är fan cred.
Så med andra ord så knullade vi som kaniner, han gillar lite hårdare tag den här killen - vilket är helt OK för mig.

Och så saknar jag Skaterboy lite, vi hade det jävligt fint i somras.
Nu bor vi dock så långt ifrån varandra att vi inte kan ses alls.
Synd på så rara ärtor, han var fenomenal i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0