Om bilder



Den här kommentaren fick jag på föregående inlägg om hur ni hittade hit.

Alltså, det här med bilder.
Jag skriver ju om mina sexuella eskapader, vad är det egentligen för bilder ni efterfrågar?
Om det är bilder på mina erövringar så kommer ni att få vänta i en evighet på att se dem (för jag har bilder på samtliga), men jag tänker då sannerligen inte lägga ut bilder på dessa män utan deras tillstånd (och om detta tillstånd tänker jag inte heller fråga dem om) ergo det blir inga bilder på mina erövringar.

Eller är det bara helt random bilder ni tycker att jag ska fylla min blogg med?
Nakenbilder på undertecknad? Not gonna happen. Det känner jag mig inte riktigt bekväm med just för tillfället.

Sexbilder som inte har något som helst med undetecknad att göra?
För att se såna bilder kan ni bara googla annars, det är rätt lätt :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sensuella bilder på dig hade varit uppskattat, behöver ju inte visa vem du är, men bloggen blir betydligt mer intressant. =)

2010-11-29 @ 19:42:51
Postat av: Slutty Station

Det handlar inte om faktumet att visa vem jag är eller ej, utan snarare det faktum att jag inte riktigt känner mig helt bekväm med att visa avklädda bilder av mig själv på internet.

2010-11-29 @ 19:44:31
URL: http://sluttystation.blogg.se/
Postat av: Lotta

Okej

2010-11-30 @ 06:26:15
Postat av: Lotta

Hur ställer du dig till att erövra en tjej då? ;)

2010-12-03 @ 11:09:23
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-17 @ 23:57:51
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0