johotack.

Roligt att få lite kommentarer för en gång skull!
Det uppskattas ska ni veta!

Sen undrar jag en liten sak:
Den senaste veckan har min besökar-statistik ungefär tiodubblats.
Vad jag undrar är hur är det möjligt?
Var kommer ni från, eller rättare sagt, hur hittade ni mig?!

Det känns att det är vinter, förövrigt.
Känns som att min slampighet dör ut, little by little.
Verkar som att det bara är med CSF jag knullar med nuförti'n.
Alltså, misstolka mig inte, det är himla mysigt och sådär.
Men inte speciellt slampigt, haha.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hittade dig genom lustbloggar.se.

Men bjud på lite bilder annars kommer du tappa alla besökare tror jag.

2010-11-29 @ 15:21:20
Postat av: Lotta

Jag hittade dig genom lustbloggar.se.

Men bjud på lite bilder annars kommer du tappa alla besökare tror jag.

2010-11-29 @ 15:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0