I think my vagina might be broken...

or at least it should be!!!

För så mycket som jag har knullat de senaste 3 dygnen har jag nog fan aldrig knullat.
Herregud.
Är alldeles öm efter för mycket kuk och för hårda tag med fingrar.
Skulle inte förvåna mig om det är ett och annat blåmärke där också.

Jag och CSF har verkligen gått all in de här dagarna, vi har även börjat experimentera litegranna med lite lättare bondage och lätta stryptag.
Antar att vi har träffats så pass länge nu (nästan ett halvår ju) att vi börjar känna oss bekväma med varandra och vågar släppa lite på de där spärrarna man kanske annars har.

Nu tar vi oss en liten paus från varann i en dag eller så, så man hinner
  1. vila upp sig och stackars mörbultade fittan
  2. bli riktigt riktigt sugna på varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0