Hola señor!

Tidigt i lördags morse, utanför ett pyttelitet ställe på en liten bakgata i en av Sveriges större städer, blev jag uppraggad av en kille.
Som pratade spanska med mig.
Och jag svarade likväl på spanska, trots att min kunnighet i språket är minst sagt liten.
Efter diverse standardfraser gick vi över till svenska, som tur var.
Han var kanske inte riktigt min vanliga typ, men det senaste året har min typ blivit allt mer universal, haha.
Det tog ungefär 10 minuter innan vi stod och råhånglade upp varandra och hoppade in i en taxi hem till mig.
(Yeah, I know I'm easy)

Väl hemma så började vi genast att skala av varandra kläderna och det tog inte lång tid innan vi båda låg nakna i min säng.
Han hade extremt mycket behåring på bröstet, något som jag inte är superduperförtjust i, men det var inte heller så mycket att jag blev avtänd.
Han var rätt full, så det blev inte mycket till ligga den där första gången men så kan det gå.
Efter att ha sovit en timme eller två körde vi igång igen och den här gången gick det bättre.
Jag tror jag har börjat få någon slags förkärlek till bakifrån, det var den enda ställningen vi körde som jag verkligen verkligen uppskattade.
Antingen har jag hängt upp mig på den eller så hade han helt enkelt inte tillräckligt stor mandom för att göra mig nöjd i andra ställningar.
Whatever.
Sexet var skönt och jag fick komma.
Inte det bästa sex jag haft och jag är inte direkt till mig i trosorna över att eventuellt göra det igen.
(det var inte som med Zebracock, honom skulle jag fan kunna göra nästan vad som helst för att få ligga med igen. THAT WAS HOT!)
Det var Eet trevligt fylleligg helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0