Guess who.

Ja, jag vet att det blivit väldigt mycket Skaterboy på senaste tiden, men vad ska man göra?
Snubben är ju hur skön som helst.
Inatt knullades det som kaniner, älskar när han tar mig bakifrån.
Det är hett och rått, men ändå inte "för" rått och porrfilmsaktigt, utan han slänger in lite härliga moves som gör att det blir lite lite mer intimt och nära.
Avslutade det hela med en avsugning och för första gången på flera år så svalde jag faktiskt.
Det var inte så illa... och han uppskattade det något enormt.
Det är inte utan att mitt ego blir stärkt när han gång på gång säger att jag "är helt jävla överjordiskt bra på det där" och att han "aldrig har varit med någon som gör det så bra och skönt som jag".

Life is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0